Politica de returnare și anulare

Politica de returnare și anulare 

 

S.C. ATELIER PASTRY BONBON S.R.L. (www.almond.shop.ro) își propune să ofere un grad sporit de flexibilitate în relația cu clienții săi. Pentru că ne dorim ca fiecare cumpărător să fie complet mulțumit, suntem dispuși să efectuăm demersurile necesare pentru a rezolva potențialele nemulțumiri exprimate, raportându-ne însă, în același timp, la rigorile legii.

 

Dacă ai comandat un produs de pe www.almond.shop.ro, iar livrarea nu corespunde descrierii și specificațiilor menționate pe site, sau produsul a suferit modificări din cauza transportului, poți returna produsul și vei primi înapoi banii integral.

 

Înainte de a achiziționa un produs din magazinul online sau din magazinele fizice ALMOND, vă rugăm citiți cu atenție rubrica Termeni și Condiții.

 

În cazul în care ai comandat un produs de pe www.almond.shop.ro, iar tortul a depășit cantitatea cerută, nu vor fi adăugate costuri valorii stabilite inițial.

 

Dacă ne veți solicita un alt model decât cele prezentate pe www.almond.shop.ro, atunci este nevoie să acceptați o marjă de +/- 350 de grame, care se va reflecta în suma finală pe care o aveți de achitat. Fiind un proiect diferit, putem doar aproxima cantitatea minimă necesară realizării lui. 

 

ANULAREA COMENZILOR de către cumpărător 

 

În cazul produselor personalizate, datorită complexității elementelor decorative, comanda se poate anula înainte de livrare, cu un timp minim egal cu timpul de producție. Spre exemplu, pentru un tort cu timpul de producție de 72 de ore se poate anula comanda, cu un timp minim de 3 zile înainte de livrare. În cazul în care anulați comanda după intrarea în producție, ne rezervăm dreptul de a reține avansul perceput la momentul plasării comenzii.

 

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate:

  • coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate
  • coletele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.

 

Orice reclamație privind starea produselor livrate la clienți va fi adusă la cunoștință firmei S.C. ATELIER PASTRY BONBON S.R.L. (www.almond.shop.ro) la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail, urmând ca S.C. ATELIER PASTRY BONBON S.R.L. (www.almond.shop.ro)  să o soluționeze. În cazul în care este dovedit că produsele nu se pot livra sau că integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de S.C. ATELIER PASTRY BONBON S.R.L. (www.almond.shop.ro), dar nu și despăgubiri suplimentare.

 

Completarea formularului de retur se va face aici.

 

NEACCEPTAREA COMENZILOR de către operatorii ALMOND

 

Chiar dacă ați finalizat comanda online, aceasta nu se consideră acceptată decât în urma confirmării telefonice efectuate de către unul dintre operatorii noștri. 

 

În cazul în care a fost făcută plata prin una dintre metodele de e-payment și comanda nu a fost acceptată ulterior de către operatorii noștri, clientul va primi integral banii înapoi în cont.